Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům |
Autor: |
Miklová, Veronika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit projekt marketingové komunikace wellness & spa hotelu Augustiniánský dům. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z teoretických poznatků odborné literatury v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu, marketingové komunikační strategie a nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje situační analýzu v podobě charakteristiky hotelu a jeho služeb, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, segmentace trhu, analýzu konkurence a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V projektové části je vytvořen projekt marketingové komunikace hotelu, který je využitelný v praxi s ohledem na situační analýzu hotelu. Součástí projektu je posouzení nákladů, rizik a časového hlediska projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24001
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29696
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet