Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sedlačík, Jiří
dc.contributor.author Krasňák, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:56:58Z
dc.date.available 2013-10-11T01:56:58Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23996
dc.description.abstract Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit a jejich nástrojů. Praktickou část naplňuje analýza vybraných PR aktivit podniku, které se dají využít pro komunikaci s hráči airsoftu. Dále je kladen důraz na segment airsoft a na vhodné komunikační kanály pro tyto zákazníky. Konkrétní návrhy na zlepšení nalezneme v závěru práce. cs
dc.format 75 s. (87 295 znaků) cs
dc.format.extent 1814286 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject Airsoft cs
dc.subject Česká Zbrojovka cs
dc.subject společnost cs
dc.subject analýza cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Public relations en
dc.subject Airsoft en
dc.subject Česká Zbrojovka en
dc.subject company en
dc.subject analysis en
dc.subject communication en
dc.title Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft cs
dc.title.alternative Analysis of PR Activities of Company Ceska Zbrojovka a.s. with Focus on Airsoft en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated A very important part of almost any business is communication. I 've decided to analyze the PR communication of Ceska zbrojovka a.s. company, which uses in this sphere a wide scale of activities. The theoretical part will be handled to defining the basic principles of public relations and its integration in marketing communications. The theoretical part will also clarify the different kinds of PR activities and their instruments. The practical part fills the analysis of selected PR company activities, which can be used to communicate with the players of airsoft. In addition, emphasis is placed on the segment of airsoft and the appropriate communication channels for these customers. Specific suggestions for improvement can be found in the conclusion. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32675
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
krasňák_2013_bp.pdf 1.730Mb PDF View/Open
krasňák_2013_vp.pdf 620.9Kb PDF View/Open
krasňák_2013_op.pdf 469.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account