Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft
Autor: Krasňák, Jakub
Vedoucí: Sedlačík, Jiří
Abstrakt: Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit a jejich nástrojů. Praktickou část naplňuje analýza vybraných PR aktivit podniku, které se dají využít pro komunikaci s hráči airsoftu. Dále je kladen důraz na segment airsoft a na vhodné komunikační kanály pro tyto zákazníky. Konkrétní návrhy na zlepšení nalezneme v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23996
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32675


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krasňák_2013_bp.pdf 1.730Mb PDF Zobrazit/otevřít
krasňák_2013_vp.pdf 620.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
krasňák_2013_op.pdf 469.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet