dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Raidová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:36:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:36:28Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23982
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace Českého centra Londýn, ve kterém autorka měla možnost vykonat tříměsíční pracovní stáž. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů marketingový a komunikační mix se zaměřením na reálnou prezentaci České republiky v tuzemsku i zahraničí. Praktická část práce je zaměřena na představení Českého centra Londýn a jeho současně využívané podoby marketingové komunikace. Komunikační aktivity jsou zhodnoceny prostřednictvím autorčina vlastního pozorování, elektronického dotazníkového šetření a pravidelných konzultací. Hlavním cílem bakalářské práce je objektivní zhodnocení stávajících komunikačních aktivit Českého centra Londýn a navržení doporučení pro zvýšení efektivnosti dosavadního způsobu komunikace. |
cs |
dc.format |
61 s. (105 420 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3457596 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
České centrum Londýn
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace České republiky
|
cs |
dc.subject |
prezentace České republiky v zahraničí
|
cs |
dc.subject |
Czech Centre London
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Promotion of the Czech Republic
|
en |
dc.subject |
Presentation of the Czech Republic abroad
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Českého centra Londýn |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Czech Centre London |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with evaluation of the marketing communication of the Czech Centre London. The author had an opportunity to stay in this centre and work as an intern for 3 months. The theoretical part clarifies terms like marketing and communication mix with a focus on real presentantion of the Czech Republic at home and abroad. The practical part introduces the Czech Centre London and it's current marketing communication. Marketing activities are evaluated by way of author's own observation, electronic questionare and regular consultations. The main objective of bachelor thesis is an unbiased evaluation of the existing marketing activities of the Czech Centre London and propose recommendations to improve the effectivness of the current method of communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32332
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|