Marketingová komunikace Českého centra Londýn
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace Českého centra Londýn |
| Autor: |
Raidová, Tereza
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace Českého centra Londýn, ve kterém autorka měla možnost vykonat tříměsíční pracovní stáž. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů marketingový a komunikační mix se zaměřením na reálnou prezentaci České republiky v tuzemsku i zahraničí. Praktická část práce je zaměřena na představení Českého centra Londýn a jeho současně využívané podoby marketingové komunikace. Komunikační aktivity jsou zhodnoceny prostřednictvím autorčina vlastního pozorování, elektronického dotazníkového šetření a pravidelných konzultací. Hlavním cílem bakalářské práce je objektivní zhodnocení stávajících komunikačních aktivit Českého centra Londýn a navržení doporučení pro zvýšení efektivnosti dosavadního způsobu komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23982
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32332
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet