Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Maňáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:10:10Z
dc.date.available 2013-10-11T01:10:10Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23962
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační analýza společnosti, pomocí marketingového výzkumu, SWOT analýzy, BCG matice a analýzy konkurence. Informace získané v analytické části slouží jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který je obsažen v poslední praktické části této práce. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 2617822 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject B2B cs
dc.subject moderní trendy cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject karbon cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject moderní trendy marketingu cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject B2B en
dc.subject modern trends en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject carbon en
dc.subject risk analysis en
dc.subject new trends in marketing en
dc.title Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. cs
dc.title.alternative Product Marketing Communication Campaign Project for KORDARNA Plus a.s. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kuřina, Petr
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis is concerned with marketing communication in the industrial market and the establishment of marketing communication in KORDÁRNA Plus a.s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing communication, its specifics on B2B markets, and the new trends in marketing. Referring to the analytical part, which is a situational analysis of the company by market research, SWOT analysis, BCG matrix and competitor analysis. Information obtained in the analyti-cal part is used as the basis for project marketing communication that is contained in the last part of my thesis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29616
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2013_dp.pdf 2.496Mb PDF View/Open
maňáková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
maňáková_2013_op.pdf 555.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account