dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Maňáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:10:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:10:10Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23962
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační analýza společnosti, pomocí marketingového výzkumu, SWOT analýzy, BCG matice a analýzy konkurence. Informace získané v analytické části slouží jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který je obsažen v poslední praktické části této práce. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
2617822 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
moderní trendy
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
karbon
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
moderní trendy marketingu
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
modern trends
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
carbon
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.subject |
new trends in marketing
|
en |
dc.title |
Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Product Marketing Communication Campaign Project for KORDARNA Plus a.s. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kuřina, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is concerned with marketing communication in the industrial market and the establishment of marketing communication in KORDÁRNA Plus a.s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing communication, its specifics on B2B markets, and the new trends in marketing. Referring to the analytical part, which is a situational analysis of the company by market research, SWOT analysis, BCG matrix and competitor analysis. Information obtained in the analyti-cal part is used as the basis for project marketing communication that is contained in the last part of my thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29616
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|