Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. |
Autor: |
Maňáková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační analýza společnosti, pomocí marketingového výzkumu, SWOT analýzy, BCG matice a analýzy konkurence. Informace získané v analytické části slouží jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který je obsažen v poslední praktické části této práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23962
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29616
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet