Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.
Autor: Maňáková, Kateřina
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační analýza společnosti, pomocí marketingového výzkumu, SWOT analýzy, BCG matice a analýzy konkurence. Informace získané v analytické části slouží jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který je obsažen v poslední praktické části této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23962
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29616


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maňáková_2013_dp.pdf 2.496Mb PDF Zobrazit/otevřít
maňáková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maňáková_2013_op.pdf 555.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet