dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Otradovcová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:09:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:09:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23961
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce v teoretickém základu vymezuje pojem public relations a jeho postavení v rámci komunikačních aktivit firem. Specifikuje image, vysvětluje jeho souvislost s public relations, člení image a popisuje jeho vztah ke corporate identity a konkretizuje všechny součásti corporate identity. V praktické části je představena stavební společnost PSG, její historie, ekonomická data, popis činnosti, charakterizována firemní komunikace, firemní kultura i produkt, představen její firemní design a zpracována analýza současného stavu komunikačních aktivit. Kvalitativní průzkum, který je další součástí praktické části, využí-vá metody individuálních hloubkových rozhovorů, a je orientován na měření důležitosti image u předem definovaných skupin. Získané poznatky v praktické části byly východis-kem pro projekt efektivnějšího budování image, který obsahuje návrh implementace pro-gramu CSR ve společnosti PSG. |
cs |
dc.format |
98 s. (145 740 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3352524 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
cs |
dc.subject |
corporate communication
|
cs |
dc.subject |
corporate product
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní průzkum
|
cs |
dc.subject |
individuální hloubkové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
polaritní profil
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
firemní dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate product
|
en |
dc.subject |
social responsibility
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
qualitative re-search
|
en |
dc.subject |
individual depth interview
|
en |
dc.subject |
polarity profile
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
company volunteering
|
en |
dc.title |
Role image v marketingovém řízení firem a organizací |
cs |
dc.title.alternative |
Role of Image in Marketing Management of Companies and Organizations |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work defines the term of public relations and its position within company communication activities in the theoretical part. It specifies the image, explains its connec-tion to public relations, it segments the image, describes its relation to corporate identity, and also specifies all segments of corporate identity. This part is devoted to methods of image analysis. The practical part presents the building company PSG, its history, eco-nomic data, core business, company communication, company culture and product. It also includes the company design and analysis of present status of communicative activities. The quality research, which is included in the practical part as well, uses the method of depth interview and it focuses on the importace of image for definite groups. Gained in-formation from the practical part was used as the basis for the project of more effective image which includes the proposal of CSR implementation in the company PSG. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32510
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-17 |
|