Role image v marketingovém řízení firem a organizací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role image v marketingovém řízení firem a organizací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role image v marketingovém řízení firem a organizací
Autor: Otradovcová, Ivana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce v teoretickém základu vymezuje pojem public relations a jeho postavení v rámci komunikačních aktivit firem. Specifikuje image, vysvětluje jeho souvislost s public relations, člení image a popisuje jeho vztah ke corporate identity a konkretizuje všechny součásti corporate identity. V praktické části je představena stavební společnost PSG, její historie, ekonomická data, popis činnosti, charakterizována firemní komunikace, firemní kultura i produkt, představen její firemní design a zpracována analýza současného stavu komunikačních aktivit. Kvalitativní průzkum, který je další součástí praktické části, využí-vá metody individuálních hloubkových rozhovorů, a je orientován na měření důležitosti image u předem definovaných skupin. Získané poznatky v praktické části byly východis-kem pro projekt efektivnějšího budování image, který obsahuje návrh implementace pro-gramu CSR ve společnosti PSG.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23961
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
otradovcová_2013_dp.pdf 3.197Mb PDF Zobrazit/otevřít
otradovcová_2013_vp.pdf 53.45Kb PDF Zobrazit/otevřít
otradovcová_2013_op.pdf 55.15Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet