dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Lochařová, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:47:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:47:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23952
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí využívání sociálního guerilla marketingu v praxi. Zkoumá, jak je v rámci sociálního marketingu využíván komerčními a nekomerčními marketéry. V projektové části práce je navržena sociální guerillová kampaň pro nekomerční organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu, o.s. |
cs |
dc.format |
170 |
cs |
dc.format.extent |
5916182 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
ambientní marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskového sektoru
|
cs |
dc.subject |
společenská koncepce marketingu
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
osvěta
|
cs |
dc.subject |
cause marketing
|
cs |
dc.subject |
cause-related marketing
|
cs |
dc.subject |
Guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
ambient marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
marketing nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
social marketing concepts
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
awareness raising
|
en |
dc.subject |
cause marketing
|
en |
dc.subject |
cause-related marketing
|
en |
dc.title |
Sociální guerilla marketing |
cs |
dc.title.alternative |
Social Guerilla Marketing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the Diploma thesis gives a comprehensive view of guerilla marketing and social marketing. It defines essence of guerilla marketing, its types, advantages and disadvantages. It descibes social marketing, marketing specifics of the nonprofit sector and social marketing concept. Analytical part explores and critically evaluates the use of social guerilla marketing in practice by analyzing utilization of guerilla campaigns and quantitative marketing research. It examines how the guerilla marketing is utilized by commercial and non-commercial marketers within social marketing. In the project part social guerilla campaign for non-commercial organization Mamma HELP (Association of Patients with Breast Cancer) is designed. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32502
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|