Sociální guerilla marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sociální guerilla marketing |
| Autor: |
Lochařová, Linda
|
| Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí využívání sociálního guerilla marketingu v praxi. Zkoumá, jak je v rámci sociálního marketingu využíván komerčními a nekomerčními marketéry. V projektové části práce je navržena sociální guerillová kampaň pro nekomerční organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu, o.s. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23952
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet