Sociální guerilla marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální guerilla marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální guerilla marketing
Autor: Lochařová, Linda
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí využívání sociálního guerilla marketingu v praxi. Zkoumá, jak je v rámci sociálního marketingu využíván komerčními a nekomerčními marketéry. V projektové části práce je navržena sociální guerillová kampaň pro nekomerční organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu, o.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23952
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lochařová_2013_dp.pdf 5.642Mb PDF Zobrazit/otevřít
lochařová_2013_vp.pdf 60.64Kb PDF Zobrazit/otevřít
lochařová_2013_op.pdf 54.05Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet