Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:30:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:30:17Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23883
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je "Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen". Tato firma se zabývá prodejem nových pneumatik a alu-disků. V práci bude zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na B2B trhy, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části bude charakterizována firma Dan Ahlmann Kristensen a budou zde vyhodnoceny vyplněné dotazníky. Na základě výsledků budou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
68 s. (86 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1604825 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B trhy
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B markets
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Measurement in the Company Dan Ahlmann Kristensen |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is "Measuring of customer satisfaction in company Dan Ahlmann Kristensen". This company is engaged in the sale of new tires and alu-wheels. In firm will be processed analysis of customer satisfaction of this company through a questionnaire survey. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part will be devoted to literary sources that focus on B2B markets, customer satisfaction and customer care and marketing research. In the practical part will be characterized firm DAK and will be here evaluated the completed questionnaires. Based on the results will be provided specific recommendations that could help improve customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32659
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account