Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen
Autor: Kovářová, Ivana
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je "Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen". Tato firma se zabývá prodejem nových pneumatik a alu-disků. V práci bude zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na B2B trhy, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části bude charakterizována firma Dan Ahlmann Kristensen a budou zde vyhodnoceny vyplněné dotazníky. Na základě výsledků budou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23883
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32659


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářová_2013_bp.pdf 1.530Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2013_vp.pdf 650.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2013_op.pdf 542.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet