dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Scavino, Barbara
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:16:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:16:56Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23868
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je analýza vnímání hudební složky v marketingové komunikaci zákazníkem. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část popi-suje základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále pak pojmy hudba, psychoakustika a hudební složka marketingové komunikace Převážná část je věnována právě vnímání hudby v marketingu. Praktická část obsahuje analýzu komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období, analýzu hloubkových rozhovorů se zástupci značky, cílený výzkum formou PAPI (Pen and Paper), který je následně analyzován. Stejně tak je součástí kvalitativní zkoumání formou focus grup. Z výsledků provedeného zkoumání v obou formách, jak kvantitativní, tak kvalitativní následně vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Vzhledem k povaze práce není její součástí projektová část, a to proto, že cílem je prokázat, že návrat k původní formě komunikace je v tomto případě správnou cestou |
cs |
dc.format |
80 s. (112 718 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3677484 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklamní píseň
|
cs |
dc.subject |
hudební složka marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing. Promotional song. Music as a part of marketing communication
|
en |
dc.title |
Vliv hudební složky v marketingové komunikaci |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Music in Marketing Communication |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to analyze consumer's perception of music as part of marketing communication. The thesis comprises of two thematic parts. Firstly, the theore-tical part describes the basic concepts of marketing theory such as marketing, the marketing mix, the communications mix then the terms music, psychoacoustics and the music part of marketing communication Most of this segment is devoted to the perception of music in marketing. Secondly, the practical part is targeted by the brand communication of the Coca-Cola company at Christmas time. This segment includes in-depth interviews with brand representatives, analysis, targeted research using P&P (Pen and Paper) methodology which is susequently analysed. Also included is qualitative research by focus group methodology. The results of the research carried out in both forms, quantitative and quali-tative susequently displays how the average consumer perceives the music part of the communication and what their preferences are. Due to the nature of this thesis, the project part is not included due to the fact that the objective is to demonstrate that a return to an original form of the communication is the correct way forward in this case. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32517
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|