Vliv hudební složky v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv hudební složky v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Scavino, Barbara
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:16:56Z
dc.date.available 2013-10-10T23:16:56Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23868
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je analýza vnímání hudební složky v marketingové komunikaci zákazníkem. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část popi-suje základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále pak pojmy hudba, psychoakustika a hudební složka marketingové komunikace Převážná část je věnována právě vnímání hudby v marketingu. Praktická část obsahuje analýzu komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období, analýzu hloubkových rozhovorů se zástupci značky, cílený výzkum formou PAPI (Pen and Paper), který je následně analyzován. Stejně tak je součástí kvalitativní zkoumání formou focus grup. Z výsledků provedeného zkoumání v obou formách, jak kvantitativní, tak kvalitativní následně vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Vzhledem k povaze práce není její součástí projektová část, a to proto, že cílem je prokázat, že návrat k původní formě komunikace je v tomto případě správnou cestou cs
dc.format 80 s. (112 718 znaků) cs
dc.format.extent 3677484 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject reklamní píseň cs
dc.subject hudební složka marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing. Promotional song. Music as a part of marketing communication en
dc.title Vliv hudební složky v marketingové komunikaci cs
dc.title.alternative Influence of Music in Marketing Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to analyze consumer's perception of music as part of marketing communication. The thesis comprises of two thematic parts. Firstly, the theore-tical part describes the basic concepts of marketing theory such as marketing, the marketing mix, the communications mix then the terms music, psychoacoustics and the music part of marketing communication Most of this segment is devoted to the perception of music in marketing. Secondly, the practical part is targeted by the brand communication of the Coca-Cola company at Christmas time. This segment includes in-depth interviews with brand representatives, analysis, targeted research using P&P (Pen and Paper) methodology which is susequently analysed. Also included is qualitative research by focus group methodology. The results of the research carried out in both forms, quantitative and quali-tative susequently displays how the average consumer perceives the music part of the communication and what their preferences are. Due to the nature of this thesis, the project part is not included due to the fact that the objective is to demonstrate that a return to an original form of the communication is the correct way forward in this case. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32517
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
scavino_2013_dp.pdf 3.507Mb PDF View/Open
scavino_2013_vp.pdf 52.41Kb PDF View/Open
scavino_2013_op.pdf 67.67Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account