Vliv hudební složky v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv hudební složky v marketingové komunikaci |
Autor: |
Scavino, Barbara
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je analýza vnímání hudební složky v marketingové komunikaci zákazníkem. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část popi-suje základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále pak pojmy hudba, psychoakustika a hudební složka marketingové komunikace Převážná část je věnována právě vnímání hudby v marketingu. Praktická část obsahuje analýzu komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období, analýzu hloubkových rozhovorů se zástupci značky, cílený výzkum formou PAPI (Pen and Paper), který je následně analyzován. Stejně tak je součástí kvalitativní zkoumání formou focus grup. Z výsledků provedeného zkoumání v obou formách, jak kvantitativní, tak kvalitativní následně vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Vzhledem k povaze práce není její součástí projektová část, a to proto, že cílem je prokázat, že návrat k původní formě komunikace je v tomto případě správnou cestou |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23868
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32517
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet