Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Křížová, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:36:26Z
dc.date.available 2013-10-10T22:36:26Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23834
dc.description.abstract Cílem práce je komplexně popsat problematiku sociální reklamy a analyzovat vybrané kampaně z dané oblasti. Teoretická část představuje úvod do oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy. Zmíněné pojmy jsou zde rozebrány z historického hlediska a dále jsou uvedeny veškeré jejich důležité charakteristiky. Následuje kapitola popisující nadváhu a obezitu, jejich rizika a vliv na vývoj populace. Tato část je důležitá pro plné pochopení důležitosti vybraných kampaní. Praktická část si klade za cíl zmapovat kampaně vedené proti obezitě ve Spojených státech amerických, Velké Británii a v Česku. Všechny kampaně budou podrobně prostudovány, porovnány a na základě zvolených kritérií budou v závěru dle zvolených otázek vyhodnoceny. cs
dc.format 113 s. (172 214 znaků) cs
dc.format.extent 3606604 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject kampaň proti obezitě cs
dc.subject dětská nadváha cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject campaign against obesity en
dc.subject the children overweight en
dc.title Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí cs
dc.title.alternative Social Advertising in the Czech Republic and Abroad en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to completely describe the problematics of social advertising and also to analyse selected campaigns. The theoretic part represents the introduction to the scope of social marketing and social advertising. All of these mentioned terms are analysed from the historical point of view and also all of its important characteristics are explained. The chapter about obesity and overweight follows. It describes risks and its influence to the evolution of the human population. This part is essential to fully understand all of se-lected campaigns. The practical part sets its goals to map all of campaigns which are currently running against the obesity in the USA, the UK and in the Czech Republic. All of these campaigns will be carefuly analysed, studied and compared. There will be an evalu-ation of selected questions at the very end of this thesis, which is based on final criteria. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32451
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
křížová_2013_dp.pdf 3.439Mb PDF View/Open
křížová_2013_vp.pdf 51.76Kb PDF View/Open
křížová_2013_op.pdf 215.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account