Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí |
Autor: |
Křížová, Iva
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je komplexně popsat problematiku sociální reklamy a analyzovat vybrané kampaně z dané oblasti. Teoretická část představuje úvod do oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy. Zmíněné pojmy jsou zde rozebrány z historického hlediska a dále jsou uvedeny veškeré jejich důležité charakteristiky. Následuje kapitola popisující nadváhu a obezitu, jejich rizika a vliv na vývoj populace. Tato část je důležitá pro plné pochopení důležitosti vybraných kampaní. Praktická část si klade za cíl zmapovat kampaně vedené proti obezitě ve Spojených státech amerických, Velké Británii a v Česku. Všechny kampaně budou podrobně prostudovány, porovnány a na základě zvolených kritérií budou v závěru dle zvolených otázek vyhodnoceny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23834
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32451
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet