Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
Autor: Křížová, Iva
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem práce je komplexně popsat problematiku sociální reklamy a analyzovat vybrané kampaně z dané oblasti. Teoretická část představuje úvod do oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy. Zmíněné pojmy jsou zde rozebrány z historického hlediska a dále jsou uvedeny veškeré jejich důležité charakteristiky. Následuje kapitola popisující nadváhu a obezitu, jejich rizika a vliv na vývoj populace. Tato část je důležitá pro plné pochopení důležitosti vybraných kampaní. Praktická část si klade za cíl zmapovat kampaně vedené proti obezitě ve Spojených státech amerických, Velké Británii a v Česku. Všechny kampaně budou podrobně prostudovány, porovnány a na základě zvolených kritérií budou v závěru dle zvolených otázek vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23834
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32451


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křížová_2013_dp.pdf 3.439Mb PDF Zobrazit/otevřít
křížová_2013_vp.pdf 51.76Kb PDF Zobrazit/otevřít
křížová_2013_op.pdf 215.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet