dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kyjovská, Miluše
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:20:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:20:08Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23819
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti společnosti XY. Teoretická část práce je věnována sumarizaci teoretických poznatků z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie, marketingové komunikace, služeb a vztahového marketingu. V praktické části je provedena analýza konkurenčního prostředí, Porterova analýza, SWOT analýza, analýza vnitřního okolí podniku a také průzkum spokojenosti zákazníků ze segmentu B2B. Výsledky všech provedených analýz jsou využity k sestavení konkrétních projektových opatření, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY na českém trhu. Projekt je následně podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
134 s. (206 554 znaků), 5 s. |
cs |
dc.format.extent |
2339469 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zákaznický servis
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
diferenciace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
competitive ability
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
customer service
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
differentiation
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Increasing Competitive Ability by Increasing the Quality of Customer Service in XY Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Toman, Libor |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis concerns with improving XY company in its competitive ability. The theoretical part deals with summarizing theoretical findings from the competitive environment, competitive strategy, marketing communication, services and relationship marketing. The practical part includes the analysis of competitive environment, Porter's analysis, SWOT analysis, internal company analysis and also marketing research focused on B2B customer's satisfaction. Based on results of analysis, the particular project proposals are set up. The aim of all the proposals is to gain competitive advantage of the XY company in the Czech market. Finally the project is submitted to the cost, risk and time analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29686
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|