Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb
Autor: Kyjovská, Miluše
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti společnosti XY. Teoretická část práce je věnována sumarizaci teoretických poznatků z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie, marketingové komunikace, služeb a vztahového marketingu. V praktické části je provedena analýza konkurenčního prostředí, Porterova analýza, SWOT analýza, analýza vnitřního okolí podniku a také průzkum spokojenosti zákazníků ze segmentu B2B. Výsledky všech provedených analýz jsou využity k sestavení konkrétních projektových opatření, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY na českém trhu. Projekt je následně podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23819
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 29686


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kyjovská_2013_dp.pdf 2.231Mb PDF Zobrazit/otevřít
kyjovská_2013_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kyjovská_2013_op.pdf 630.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet