Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb |
Autor: |
Kyjovská, Miluše
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti společnosti XY. Teoretická část práce je věnována sumarizaci teoretických poznatků z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie, marketingové komunikace, služeb a vztahového marketingu. V praktické části je provedena analýza konkurenčního prostředí, Porterova analýza, SWOT analýza, analýza vnitřního okolí podniku a také průzkum spokojenosti zákazníků ze segmentu B2B. Výsledky všech provedených analýz jsou využity k sestavení konkrétních projektových opatření, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY na českém trhu. Projekt je následně podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23819
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
29686
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet