dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Nohelová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:17:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:17:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23815
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem CSR a jejího vlivu na firemní image. V teoretické části charakterizuje základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury a firemní identity. Celkově shrnuje významné informace k tématu, které byly získány z rešerše odborné literatury a dalších dostupných zdrojů. Praktická část diplomové práce je věnována výzkumnému šetření, které objasňuje celkové vnímání CSR aktivit a vliv CSR na firemní image. Tato část práce je doplněna informacemi z marketingového výzkumu společnosti BLF o celkovém vnímání společenské odpovědnosti firem u jednotlivých zaměstnanců. Poslední projektová část vychází z teoretických znalostí, navazuje na výsledky praktické části a obsahuje návrh komunikační strategie pro zvolenou analyzovanou společnost. |
cs |
dc.format |
103 |
cs |
dc.format.extent |
5800120 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
komunikace CSR
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje CSR
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
anlýza image
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
CSR communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
image analysis
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
cs |
dc.title.alternative |
Impact of Corporate Social Responsibility on Corporate Image |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis addresses the topic of CSR and its impact on corporate image. The theoretical part describes the basic concepts in the area of corporate social responsibility image, corporate culture and corporate identity. Overall summarizes relevant information on the topic, which were obtained from the literature and other available sources. The practical part of the thesis elaborates the field research that describes the overall perception of CSR activities and the impact of CSR on corporate image. This part of the diploma thesis is supplemented with information from marketing research of BLF on the overall perception of corporate social responsibility of individual empoloyees. The last part of the project is based on theoretical knowledge, follows on the results of the practical part and includes a proposal of communication strategy for the given analyzed company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32509
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|