Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
Autor: |
Nohelová, Martina
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem CSR a jejího vlivu na firemní image. V teoretické části charakterizuje základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury a firemní identity. Celkově shrnuje významné informace k tématu, které byly získány z rešerše odborné literatury a dalších dostupných zdrojů. Praktická část diplomové práce je věnována výzkumnému šetření, které objasňuje celkové vnímání CSR aktivit a vliv CSR na firemní image. Tato část práce je doplněna informacemi z marketingového výzkumu společnosti BLF o celkovém vnímání společenské odpovědnosti firem u jednotlivých zaměstnanců. Poslední projektová část vychází z teoretických znalostí, navazuje na výsledky praktické části a obsahuje návrh komunikační strategie pro zvolenou analyzovanou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23815
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32509
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet