Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Autor: Nohelová, Martina
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem CSR a jejího vlivu na firemní image. V teoretické části charakterizuje základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury a firemní identity. Celkově shrnuje významné informace k tématu, které byly získány z rešerše odborné literatury a dalších dostupných zdrojů. Praktická část diplomové práce je věnována výzkumnému šetření, které objasňuje celkové vnímání CSR aktivit a vliv CSR na firemní image. Tato část práce je doplněna informacemi z marketingového výzkumu společnosti BLF o celkovém vnímání společenské odpovědnosti firem u jednotlivých zaměstnanců. Poslední projektová část vychází z teoretických znalostí, navazuje na výsledky praktické části a obsahuje návrh komunikační strategie pro zvolenou analyzovanou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23815
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32509


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nohelová_2013_dp.pdf 5.531Mb PDF Zobrazit/otevřít
nohelová_2013_vp.pdf 55.17Kb PDF Zobrazit/otevřít
nohelová_2013_op.pdf 213.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet