Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Šimčíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:15:36Z
dc.date.available 2013-10-10T22:15:36Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23814
dc.description.abstract Práce se v úvodu zabývá stručnou teorií cestovního ruchu, jeho trendy a marketingem a zvláště také marketingovou strategií produktu cestovního ruchu. Praktická část se věnuje hotelovému resortu Valachy ve Velkých Karlovicích, jeho charakteristice z hlediska mar-ketingových komunikací a předpokladům pro uvedení jeho nového produktu na trh. Tyto předpoklady jsou hodnoceny pomocí analýz STEP, SWOT, interní analýzy a analýzy kon-kurence. Na jejich základě jsou vyvozeny závěry a doporučení pro uvedení nového pro-duktu cestovního ruchu. Závěr práce obsahuje stručný návrh tohoto produktu. cs
dc.format 80 s. (123 497 znaků). cs
dc.format.extent 1530037 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject turistický ruch cs
dc.subject turis-mus cs
dc.subject hotel cs
dc.subject region cs
dc.subject resort Valachy cs
dc.subject Horal cs
dc.subject Lanterna cs
dc.subject Galik cs
dc.subject HP TRONIC cs
dc.subject Velké Karlovice cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject tourism en
dc.subject hotel en
dc.subject region en
dc.subject Valachy resort en
dc.subject Horal en
dc.subject Lanterna en
dc.subject Galik en
dc.subject HP TRONIC en
dc.subject Velke Karlovice en
dc.title Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh cs
dc.title.alternative Preconditions for a Launch of a Tourist Industry Product en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated At the beginning the thesis deals with theory of tourism, its trends and marketing and par-ticularly also with marketing strategy of tourism product. The practical part is focused on the hotel resort Valachy in Velké Karlovice, its characteristics in terms of marketing com-munications and preconditions of its tourism product market launch. These preconditions are evaluated using STEP, SWOT, internal and competitor analysis. Conclusions and rec-ommendations for the new tourism product market launch are then made based on these analyses. The ending part of the thesis contains a brief proposal of this product. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32338
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šimčíková_2013_bp.pdf 1.459Mb PDF View/Open
šimčíková_2013_vp.pdf 51.06Kb PDF View/Open
šimčíková_2013_op.pdf 65.16Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account