Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh
Autor: Šimčíková, Kateřina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce se v úvodu zabývá stručnou teorií cestovního ruchu, jeho trendy a marketingem a zvláště také marketingovou strategií produktu cestovního ruchu. Praktická část se věnuje hotelovému resortu Valachy ve Velkých Karlovicích, jeho charakteristice z hlediska mar-ketingových komunikací a předpokladům pro uvedení jeho nového produktu na trh. Tyto předpoklady jsou hodnoceny pomocí analýz STEP, SWOT, interní analýzy a analýzy kon-kurence. Na jejich základě jsou vyvozeny závěry a doporučení pro uvedení nového pro-duktu cestovního ruchu. Závěr práce obsahuje stručný návrh tohoto produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23814
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32338


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimčíková_2013_bp.pdf 1.459Mb PDF Zobrazit/otevřít
šimčíková_2013_vp.pdf 51.06Kb PDF Zobrazit/otevřít
šimčíková_2013_op.pdf 65.16Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet