Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh |
Autor: |
Šimčíková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce se v úvodu zabývá stručnou teorií cestovního ruchu, jeho trendy a marketingem a zvláště také marketingovou strategií produktu cestovního ruchu. Praktická část se věnuje hotelovému resortu Valachy ve Velkých Karlovicích, jeho charakteristice z hlediska mar-ketingových komunikací a předpokladům pro uvedení jeho nového produktu na trh. Tyto předpoklady jsou hodnoceny pomocí analýz STEP, SWOT, interní analýzy a analýzy kon-kurence. Na jejich základě jsou vyvozeny závěry a doporučení pro uvedení nového pro-duktu cestovního ruchu. Závěr práce obsahuje stručný návrh tohoto produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23814
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32338
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet