Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Jochmanová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:41:58Z
dc.date.available 2013-10-10T21:41:58Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23779
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Impakt Festivalu 2012. Je rozdělena do tří částí. Teoretické, praktické a aplikační. V první části je položen teoretický základ marketingových komunikací a je popsán proces marketingového řízení a tvorby strategií. Teoretická část se také zabývá problematikou budování značky prostřednictvím marketingových komunikací. Praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení marketingo-vých aktivit Impakt Festivalu, situační analýzu a také obsahuje výsledky výzkumu komu-nikačních aktivit. Projektová část obsahuje návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace Impakt Festivalu. cs
dc.format 123 s. cs
dc.format.extent 2410853 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Impakt Festival cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject mar-ketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject služba cs
dc.subject The Impakt Festival en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing communications en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject service en
dc.title Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012 cs
dc.title.alternative Marketing Communication of the Impakt Festival 2012 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated Master thesis deals with marketing communication of The Impakt Festival 2012. It has been divided into three parts - theoretical, practical and application part. In the first part is described the theoretical foundation of marketing communications and the process of mar-keting management and strategy development. The theoretical part also deals with the issue of brand building through marketing communications. The practical part contains an analysis and evaluation of marketing activities of The Impakt Festival, situational analysis and also contains the results of research of communication activities. The application part contains a proposal how to improve marketing management and marketing communications of The Impakt Festival. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32447
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
jochmanová_2013_dp.pdf 2.299Mb PDF View/Open
jochmanová_2013_vp.pdf 53.58Kb PDF View/Open
jochmanová_2013_op.pdf 217.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account