Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012 |
Autor: |
Jochmanová, Jana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Impakt Festivalu 2012. Je rozdělena do tří částí. Teoretické, praktické a aplikační. V první části je položen teoretický základ marketingových komunikací a je popsán proces marketingového řízení a tvorby strategií. Teoretická část se také zabývá problematikou budování značky prostřednictvím marketingových komunikací. Praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení marketingo-vých aktivit Impakt Festivalu, situační analýzu a také obsahuje výsledky výzkumu komu-nikačních aktivit. Projektová část obsahuje návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace Impakt Festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23779
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32447
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet