Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012
Autor: Jochmanová, Jana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Impakt Festivalu 2012. Je rozdělena do tří částí. Teoretické, praktické a aplikační. V první části je položen teoretický základ marketingových komunikací a je popsán proces marketingového řízení a tvorby strategií. Teoretická část se také zabývá problematikou budování značky prostřednictvím marketingových komunikací. Praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení marketingo-vých aktivit Impakt Festivalu, situační analýzu a také obsahuje výsledky výzkumu komu-nikačních aktivit. Projektová část obsahuje návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace Impakt Festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23779
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jochmanová_2013_dp.pdf 2.299Mb PDF Zobrazit/otevřít
jochmanová_2013_vp.pdf 53.58Kb PDF Zobrazit/otevřít
jochmanová_2013_op.pdf 217.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet