Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Hladká, Magdaléna
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:37:29Z
dc.date.available 2013-10-10T21:37:29Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23775
dc.description.abstract Práce se zabývá inovátorským postojem Tomáše Bati zejména k oblasti propagace a reklamy v období let 1908 - 1932. Sleduje vývoj a nadčasovost jednotlivých součástí propagace Baťo-vých závodů a definuje projevení těchto činností na hospodářském výsledku firmy. Informace pro práci byly získány badatelskou metodikou, výzkumem od stolu a zpracovány pro-střednictvím srovnávací kriteriální analýzy. Výsledek práce má ukázat, nakolik se Tomáš Baťa svým dílem přiblížil současným trendům a čím se podílel na vývoji propagace v naší zemi. cs
dc.format 78s.(z toho 10 s. obr. příloh) cs
dc.format.extent 2387029 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject inovace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject Thomas Bata en
dc.subject innovation en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject corporate identity en
dc.title Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace cs
dc.title.alternative Tomas Bata as a Pioneer and Innovator of Promotion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This work deals with Tomas Bata's innovative attitude especially in the area of promotion and advertising during the period 1908 ? 1932. It follows the development and timelessness of each part of the Bata factories promotion and it defines the impact of these activities on the economic results of the company. The information for the study was obtained through the research method and desk research and it was processed through the comparative analysis. The aim of the work is to show how Tomas Bata's work approached current trends and what he used for the development of promotion in our country. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32372
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
hladká_2013_bp.pdf 2.276Mb PDF View/Open
hladká_2013_vp.pdf 51.16Kb PDF View/Open
hladká_2013_op.pdf 60.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account