Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace |
Autor: |
Hladká, Magdaléna
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá inovátorským postojem Tomáše Bati zejména k oblasti propagace a reklamy v období let 1908 - 1932. Sleduje vývoj a nadčasovost jednotlivých součástí propagace Baťo-vých závodů a definuje projevení těchto činností na hospodářském výsledku firmy. Informace pro práci byly získány badatelskou metodikou, výzkumem od stolu a zpracovány pro-střednictvím srovnávací kriteriální analýzy. Výsledek práce má ukázat, nakolik se Tomáš Baťa svým dílem přiblížil současným trendům a čím se podílel na vývoji propagace v naší zemi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23775
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet