Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh |
Author: |
Kyjovský, Martin
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem diplomová práce je vypracování projektu marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh. Teoretická část projektu shrnuje dostupné literární zdroje týkající se marketingových strategií pro vstup na trh. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část poskytuje informace o společnosti, která má zájem vstoupit na trh v České republice, dále analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby a analýzu konkurence ve studované oblasti. Součástí analýzy je primární výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Na základě závěrů provedených analýz je vypracován projekt marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh; vytvořený projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23769
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
23814
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account