Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Steinmetzová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:24:23Z
dc.date.available 2013-10-10T21:24:23Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23755
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická část zkoumá efektivitu veletrhů ve vybrané společnosti pomocí analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy mají být použity pro strategické rozhodování o dalším využívání tohoto nástroje ve zkoumané společnosti. cs
dc.format 75 s. (87 090 znaků) cs
dc.format.extent 1309652 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výstavy a veletrhy cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject analýza sekundárních dat cs
dc.subject veletržní účast cs
dc.subject cíle veletrhů cs
dc.subject typy veletrhů cs
dc.subject typy účastí na veletrzích cs
dc.subject 2N TELEKOMUNIKACE cs
dc.subject Exhibitions and trade fairs en
dc.subject communication mix en
dc.subject efficiency en
dc.subject analysis of secondary data en
dc.subject trade fair participation en
dc.subject trade fair objectives en
dc.subject types of exhibitions and trade fairs en
dc.subject types of participation in trade fairs en
dc.subject 2N TELEKOMUNIKACE en
dc.title Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE cs
dc.title.alternative Effectiveness of Exhibitions and Trade Fairs in the 2N TELEKOMUNIKACE Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the efficiency of exhibitions and trade fairs as one of the tools of marketing communication. The first part covers the theoretical knowledge in the field of trade fairs, deals with specifics of this communication tool, the position of the trade fairs in the communications mix and examine the objectives and target groups. Also presents the measurable parameters, and the way how to evaluate the effectiveness of this tool. The practical part examines the effectiveness of trade fairs in selected company through the analysis of secondary data. The results of the analysis will be used for strategic decisions on further use of this tool in this company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32393
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
steinmetzová_2013_bp.pdf 1.248Mb PDF View/Open
steinmetzová_2013_vp.pdf 52.95Kb PDF View/Open
steinmetzová_2013_op.pdf 54.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account