dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Steinmetzová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:24:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23755
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická část zkoumá efektivitu veletrhů ve vybrané společnosti pomocí analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy mají být použity pro strategické rozhodování o dalším využívání tohoto nástroje ve zkoumané společnosti. |
cs |
dc.format |
75 s. (87 090 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1309652 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výstavy a veletrhy
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
analýza sekundárních dat
|
cs |
dc.subject |
veletržní účast
|
cs |
dc.subject |
cíle veletrhů
|
cs |
dc.subject |
typy veletrhů
|
cs |
dc.subject |
typy účastí na veletrzích
|
cs |
dc.subject |
2N TELEKOMUNIKACE
|
cs |
dc.subject |
Exhibitions and trade fairs
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
analysis of secondary data
|
en |
dc.subject |
trade fair participation
|
en |
dc.subject |
trade fair objectives
|
en |
dc.subject |
types of exhibitions and trade fairs
|
en |
dc.subject |
types of participation in trade fairs
|
en |
dc.subject |
2N TELEKOMUNIKACE
|
en |
dc.title |
Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of Exhibitions and Trade Fairs in the 2N TELEKOMUNIKACE Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the efficiency of exhibitions and trade fairs as one of the tools of marketing communication. The first part covers the theoretical knowledge in the field of trade fairs, deals with specifics of this communication tool, the position of the trade fairs in the communications mix and examine the objectives and target groups. Also presents the measurable parameters, and the way how to evaluate the effectiveness of this tool. The practical part examines the effectiveness of trade fairs in selected company through the analysis of secondary data. The results of the analysis will be used for strategic decisions on further use of this tool in this company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32393
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|