Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Autor: Steinmetzová, Veronika
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická část zkoumá efektivitu veletrhů ve vybrané společnosti pomocí analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy mají být použity pro strategické rozhodování o dalším využívání tohoto nástroje ve zkoumané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23755
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32393


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
steinmetzová_2013_bp.pdf 1.248Mb PDF Zobrazit/otevřít
steinmetzová_2013_vp.pdf 52.95Kb PDF Zobrazit/otevřít
steinmetzová_2013_op.pdf 54.56Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet