Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE |
Autor: |
Steinmetzová, Veronika
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická část zkoumá efektivitu veletrhů ve vybrané společnosti pomocí analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy mají být použity pro strategické rozhodování o dalším využívání tohoto nástroje ve zkoumané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23755
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32393
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet