dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Krčmář, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T20:24:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T20:24:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23706
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce přináší úvod do oboru User Experience a popisuje jej v kontextu B2C e-commerce. Vysvětluje základní pojmy jako je user-centered design, použitelnost, interakční design a informační architektura. Definuje, co UX znamená, a popisuje jeho vztah s marketingem a oborem Customer Experience. Dále popisuje jednotlivé metody UX analýzy a zejména metodiku uživatelského testování. Praktická část obsahuje analýzu firmy Veneo a její strategie. Na základě znalosti firmy je realizována UX analýza e-shopu firmy, tvořena zjištěními z uživatelského testování, heuristické analýzy, obsahového auditu a analýzy dat z webové analytiky. Projektová část uzavírá práci návrhem řešení, opatření a zásad pro zlepšení, a dlouhodobé zlepšování, uživatelského prožitku e-shopu a jeho obchodní efektivity. |
cs |
dc.format |
107 s. (163 501 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6955343 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
customer experience
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
informační architektura
|
cs |
dc.subject |
interakční design
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
použitelnost
|
cs |
dc.subject |
user-centered design
|
cs |
dc.subject |
user experience
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
Veneo
|
cs |
dc.subject |
customer experience
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
information architecture
|
en |
dc.subject |
interaction design
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
usability
|
en |
dc.subject |
user-centered design
|
en |
dc.subject |
user experience
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.subject |
Veneo
|
en |
dc.title |
Orientace na User Experience jako marketingová strategie |
cs |
dc.title.alternative |
Orientation on User Experience as a Marketing Strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis provides an introduction to the field of User Experience and describes it in the context of B2C e-commerce. It explains basic concepts such as user-centered design, usability, interaction design and information architecture. Defines what UX means, and describes its relationship with marketing and Customer Experience field. It also describes individual methods of UX analysis and in particular methodology of user testing. The practical part, based on an analysis of Veneo company's strategy, presents the UX analysis of company's e-shop, which consists of findings from user testing, heuristic analysis, content audit and analysis of web analytics data. The Project part concludes the thesis with proposed solutions and long-term suggestions for improvement of e-shop's user experience and its business efficiency. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32449
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|