Orientace na User Experience jako marketingová strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Orientace na User Experience jako marketingová strategie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Krčmář, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:24:37Z
dc.date.available 2013-10-10T20:24:37Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23706
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce přináší úvod do oboru User Experience a popisuje jej v kontextu B2C e-commerce. Vysvětluje základní pojmy jako je user-centered design, použitelnost, interakční design a informační architektura. Definuje, co UX znamená, a popisuje jeho vztah s marketingem a oborem Customer Experience. Dále popisuje jednotlivé metody UX analýzy a zejména metodiku uživatelského testování. Praktická část obsahuje analýzu firmy Veneo a její strategie. Na základě znalosti firmy je realizována UX analýza e-shopu firmy, tvořena zjištěními z uživatelského testování, heuristické analýzy, obsahového auditu a analýzy dat z webové analytiky. Projektová část uzavírá práci návrhem řešení, opatření a zásad pro zlepšení, a dlouhodobé zlepšování, uživatelského prožitku e-shopu a jeho obchodní efektivity. cs
dc.format 107 s. (163 501 znaků) cs
dc.format.extent 6955343 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject customer experience cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject informační architektura cs
dc.subject interakční design cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject použitelnost cs
dc.subject user-centered design cs
dc.subject user experience cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject Veneo cs
dc.subject customer experience en
dc.subject e-commerce en
dc.subject information architecture en
dc.subject interaction design en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject usability en
dc.subject user-centered design en
dc.subject user experience en
dc.subject user testing en
dc.subject Veneo en
dc.title Orientace na User Experience jako marketingová strategie cs
dc.title.alternative Orientation on User Experience as a Marketing Strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis provides an introduction to the field of User Experience and describes it in the context of B2C e-commerce. It explains basic concepts such as user-centered design, usability, interaction design and information architecture. Defines what UX means, and describes its relationship with marketing and Customer Experience field. It also describes individual methods of UX analysis and in particular methodology of user testing. The practical part, based on an analysis of Veneo company's strategy, presents the UX analysis of company's e-shop, which consists of findings from user testing, heuristic analysis, content audit and analysis of web analytics data. The Project part concludes the thesis with proposed solutions and long-term suggestions for improvement of e-shop's user experience and its business efficiency. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32449
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
krčmář_2013_dp.pdf 6.633Mb PDF View/Open
krčmář_2013_vp.pdf 53.80Kb PDF View/Open
krčmář_2013_op.pdf 54.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account