Orientace na User Experience jako marketingová strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Orientace na User Experience jako marketingová strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Autor: Krčmář, Jakub
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce přináší úvod do oboru User Experience a popisuje jej v kontextu B2C e-commerce. Vysvětluje základní pojmy jako je user-centered design, použitelnost, interakční design a informační architektura. Definuje, co UX znamená, a popisuje jeho vztah s marketingem a oborem Customer Experience. Dále popisuje jednotlivé metody UX analýzy a zejména metodiku uživatelského testování. Praktická část obsahuje analýzu firmy Veneo a její strategie. Na základě znalosti firmy je realizována UX analýza e-shopu firmy, tvořena zjištěními z uživatelského testování, heuristické analýzy, obsahového auditu a analýzy dat z webové analytiky. Projektová část uzavírá práci návrhem řešení, opatření a zásad pro zlepšení, a dlouhodobé zlepšování, uživatelského prožitku e-shopu a jeho obchodní efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23706
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krčmář_2013_dp.pdf 6.633Mb PDF Zobrazit/otevřít
krčmář_2013_vp.pdf 53.80Kb PDF Zobrazit/otevřít
krčmář_2013_op.pdf 54.70Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet