Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Orientace na User Experience jako marketingová strategie |
Autor: |
Krčmář, Jakub
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce přináší úvod do oboru User Experience a popisuje jej v kontextu B2C e-commerce. Vysvětluje základní pojmy jako je user-centered design, použitelnost, interakční design a informační architektura. Definuje, co UX znamená, a popisuje jeho vztah s marketingem a oborem Customer Experience. Dále popisuje jednotlivé metody UX analýzy a zejména metodiku uživatelského testování. Praktická část obsahuje analýzu firmy Veneo a její strategie. Na základě znalosti firmy je realizována UX analýza e-shopu firmy, tvořena zjištěními z uživatelského testování, heuristické analýzy, obsahového auditu a analýzy dat z webové analytiky. Projektová část uzavírá práci návrhem řešení, opatření a zásad pro zlepšení, a dlouhodobé zlepšování, uživatelského prožitku e-shopu a jeho obchodní efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23706
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet