Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Grombiříková, Pavlína
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:05:30Z
dc.date.available 2013-10-10T20:05:30Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23695
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na novou a rychle se rozvíjející sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci. Přibližuje obecnou tématiku nových médií, internetového marketingu a sociálních sítí a vytváří tak teoretický základ pro hlubší zkoumání využití zvolené sociální sítě pro marketingovou komunikaci firmy, budování značky a vztahů se zákazníky. Zaměřuje se na možnosti, které nabízí uživatelské rozhraní Pinterestu, charakteristiku jeho publika, obsahu který je publikem sdílen a užití těchto vlastností pro firemní komunikaci s cílem budování online komunit, generování názorových vůdců v komunitách a konverze uživatelů sociální sítě v zákazníky firmy. Práce mimo jiné představuje možnosti měření těchto aktivit a dostupné monitorovací nástroje. Projektová část shrnuje budování komunikačních aktivit konkrétní firmy po dobu cca jednoho roku, a obsahuje návrhy na další postup, včetně několika konkrétních kampaní. cs
dc.format 79 s., cs
dc.format.extent 2618480 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: nová média cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Pinterest cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject sociální záložkování cs
dc.subject sociální nástěnka cs
dc.subject Social Network Média cs
dc.subject The subject of this thesis is new and rapidly growing social network Pinterest and its use for corporate communications. It approximate the general topic of new media en
dc.subject internet marketing and social networking en
dc.subject creating a theoretical foundation for deeper exploration of using selected social network for marketing communications activities of a company en
dc.subject brand building and creating customer relations. It focuses on the possibilities offered by user interface of Pinterest en
dc.subject the characteristics of the audience and the content that is shared by the audience. This thesis also presents possibilities to measure these activities and available monitoring tools. Project part summarizes communication activities of a particular company for about one year en
dc.subject and includes suggestions for further action en
dc.subject including a number of specific campaigns en
dc.title Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci cs
dc.title.alternative The Pinterest Social Network and its Use for Corporate Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is new and rapidly growing social network Pinterest and its use for corporate communications. It approximate the general topic of new media, internet marketing and social networking, creating a theoretical foundation for deeper exploration of using selected social network for marketing communications activities of a company, brand building and creating customer relations. It focuses on the possibilities offered by user interface of Pinterest, the characteristics of the audience and the content that is shared by the audience. This thesis also presents possibilities to measure these activities and available monitoring tools. Project part summarizes communication activities of a particular company for about one year, and includes suggestions for further action, including a number of specific campaigns. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32436
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
grombiříková_2013_dp.pdf 2.497Mb PDF View/Open
grombiříková_2013_vp.pdf 52.69Kb PDF View/Open
grombiříková_2013_op.pdf 54.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account