Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci |
Autor: |
Grombiříková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na novou a rychle se rozvíjející sociální síť Pinterest a její využití pro firemní komunikaci. Přibližuje obecnou tématiku nových médií, internetového marketingu a sociálních sítí a vytváří tak teoretický základ pro hlubší zkoumání využití zvolené sociální sítě pro marketingovou komunikaci firmy, budování značky a vztahů se zákazníky. Zaměřuje se na možnosti, které nabízí uživatelské rozhraní Pinterestu, charakteristiku jeho publika, obsahu který je publikem sdílen a užití těchto vlastností pro firemní komunikaci s cílem budování online komunit, generování názorových vůdců v komunitách a konverze uživatelů sociální sítě v zákazníky firmy. Práce mimo jiné představuje možnosti měření těchto aktivit a dostupné monitorovací nástroje. Projektová část shrnuje budování komunikačních aktivit konkrétní firmy po dobu cca jednoho roku, a obsahuje návrhy na další postup, včetně několika konkrétních kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23695
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32436
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet