dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vojkovská, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T19:25:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T19:25:47Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23671
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické části jsou analyzovány in-formace získané dotazníkovým šetřením. V projektové části jsou použity teoretické i ana-lytické poznatky. Na konci práce je navrženo řešení jakým způsobem využít moderní pří-stupy v oblasti marketingu a public relations v rámci sociální kampaně. |
cs |
dc.format |
87 |
cs |
dc.format.extent |
2129822 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sociální odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.title |
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
Importance of Public Relations in the Integration of Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of Other Tools of Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this thesis is to investigate the importance of public relations in the integrati-on of marketing communications and its impact on the effectiveness of other instruments of marketing communications aimed at promoting the corporate image through social ca-mpaigns. The theoretical part of this thesis is focused on expertise in the field of marketing communications and public relations. These findings form the basis of the marketing re-search. In the practical part, the information obtained by questionnaire survey are analyzed. In the project part, both theoretical and analytical knowledges are used. At the end of the thesis, the solution how to use modern approaches in marketing and public relations in social campaigns is proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32524
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|