Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Autor: Vojkovská, Barbora
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické části jsou analyzovány in-formace získané dotazníkovým šetřením. V projektové části jsou použity teoretické i ana-lytické poznatky. Na konci práce je navrženo řešení jakým způsobem využít moderní pří-stupy v oblasti marketingu a public relations v rámci sociální kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23671
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32524


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vojkovská_2013_dp.pdf 2.031Mb PDF Zobrazit/otevřít
vojkovská_2013_vp.pdf 210.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vojkovská_2013_op.pdf 53.82Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet