Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací |
Autor: |
Vojkovská, Barbora
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické části jsou analyzovány in-formace získané dotazníkovým šetřením. V projektové části jsou použity teoretické i ana-lytické poznatky. Na konci práce je navrženo řešení jakým způsobem využít moderní pří-stupy v oblasti marketingu a public relations v rámci sociální kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23671
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32524
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet