dc.contributor.advisor |
Bičejová, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Vilímková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T19:18:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T19:18:31Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23661
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu Kadeřnictví TÝNA. Teoretická část se bude zabývat krátkým seznámením s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační plán. V praktické části bude provedena analýza současného stavu kadeřnictví a návrh nových komunikačních aktivit. Tato část bude obsahovat popis společnosti Kadeřnictví TÝNA, analýzu SWOT a zjištění současného komunikačního mixu a jeho efektivnosti. V analytické části bude proveden návrh nového komunikačního mixu, určení cílů, kterých bychom chtěli tímto plánem dosáhnout, popis cílových skupin, stanovení celkového rozpočtu a rozdělení aktivit do časového harmonogramu na 1 rok podnikání. Rozpočet i média budou voleny podle finančních prostředků již zmiňovaného kadeřnictví. Závěrem bakalářské práce bude doporučení a návrh na zhodnocení efektivnosti navrhovaných aktivit. |
cs |
dc.format |
90 s. (136 296 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2685945 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter?s analysis
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Komunikační plán Kadeřnictví TÝNA |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Plan of the Hair Dressing Salon Tyna |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis will contain communication planing concept of Kadeřnictví TÝNA. Theoretical part will deal with short introduction with terms like marketing, marketing communication, communication mix and communication plan. Analysis of current state of hairdresser?s and concept of new communication activities will be mentioned in practical part. This part will also containt descrtiption on Hairdresser?s TYNA, SWOT analysis and discovery of current communication mix and it?s effectivity. In analytic part will be created concept of new communication mix, estabilishment of targets that we would like to reach by this plan, descrtiption of targeted parties, assignment of total budget and allocation of activities into time schedule of 1 ? year business. Budged and media will be selected by financial means of referenced hairdresser?s. End of this bachelor thesis will contain recommendations and suggestion for referenced activities effectiveness. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32672
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|