Komunikační plán Kadeřnictví TÝNA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán Kadeřnictví TÝNA |
Autor: |
Vilímková, Nikola
|
Vedoucí: |
Bičejová, Irena
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu Kadeřnictví TÝNA. Teoretická část se bude zabývat krátkým seznámením s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační plán. V praktické části bude provedena analýza současného stavu kadeřnictví a návrh nových komunikačních aktivit. Tato část bude obsahovat popis společnosti Kadeřnictví TÝNA, analýzu SWOT a zjištění současného komunikačního mixu a jeho efektivnosti. V analytické části bude proveden návrh nového komunikačního mixu, určení cílů, kterých bychom chtěli tímto plánem dosáhnout, popis cílových skupin, stanovení celkového rozpočtu a rozdělení aktivit do časového harmonogramu na 1 rok podnikání. Rozpočet i média budou voleny podle finančních prostředků již zmiňovaného kadeřnictví. Závěrem bakalářské práce bude doporučení a návrh na zhodnocení efektivnosti navrhovaných aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23661
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32672
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet