dc.contributor.advisor |
Kopečková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hlavicová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:48:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:48:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23592
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické části je nejprve představení módní značky, následuje současná charakteristika oděvního průmyslu v ČR, SWOT analýza či analýza konkurence. Nedílnou součástí je analýza současných komunikačních aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední částí je projekt, který navrhuje konkrétní tvorbu marketingové komunikace, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu. |
cs |
dc.format |
90 |
cs |
dc.format.extent |
3817767 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication of the Modest Apparel Fashion Brand |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this graduate thesis is to compile the project of the marketing communication of the Modest Apparel fashion brand and to expand its publicity on the current market. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part deals with concepts related to marketing communications, instruments of marketing communications, new trends in marketing communications and brand. The content of the practical part includes facts about Modest Apparel fashion brand, followed by the current characteristics of the garment industry in the Czech Republic, SWOT analysis and competition analysis. An integral part is analysis of current communication activities and the evaluation questionnaire. The last point of the practical part is the project, which brings the concrete production of the marketing communication, the timing of the project, the cost and risk analysis and the measurement of the impact of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29604
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|