Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel |
Autor: |
Hlavicová, Radka
|
Vedoucí: |
Kopečková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické části je nejprve představení módní značky, následuje současná charakteristika oděvního průmyslu v ČR, SWOT analýza či analýza konkurence. Nedílnou součástí je analýza současných komunikačních aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední částí je projekt, který navrhuje konkrétní tvorbu marketingové komunikace, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23592
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29604
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet