Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel
Autor: Hlavicová, Radka
Vedoucí: Kopečková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické části je nejprve představení módní značky, následuje současná charakteristika oděvního průmyslu v ČR, SWOT analýza či analýza konkurence. Nedílnou součástí je analýza současných komunikačních aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední částí je projekt, který navrhuje konkrétní tvorbu marketingové komunikace, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23592
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hlavicová_2013_dp.pdf 3.640Mb PDF Zobrazit/otevřít
hlavicová_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hlavicová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet