Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pančošková, Irena
dc.contributor.author Mikeš, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:23:52Z
dc.date.available 2013-10-10T17:23:52Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23577
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s.r.o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část řeší analýzu stávajících využívaných nástrojů marketingové komunikace a její následné hodnocení efektivnosti. Závěr práce obsahuje, na základě analýzy a zjištěných skutečností, návrhy a doporučení nových a vhodných nástrojů propagace, které by bylo možné aplikovat pro účely firmy. Součástí závěru je také realizace redukovaného komunikačního plánu s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 5371125 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject word of mouth cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject holistický marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject new trends en
dc.subject word of mouth en
dc.subject viral marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject holistic marketing en
dc.title Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o. cs
dc.title.alternative New trends in marketing communication and their application in the company AGD PRINT Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication tools used in the company AGD PRINT Ltd. and subsequent proposal of new and advanced tools that increase the effectiveness of communication with customer in the B2B and B2C environments. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on the study of literary sources in the area of marketing communications and its new trends. The practical part deals with the analysis of current used marketing communication tools and its subsequent evaluation of effectiveness. The conclusion contains , based on the analysis and findings, suggestions and recommendations for new and appropriate promotional tools that could be applied for the certain purposes of the company. A part of conclusion is also the implementation of the reduced communication plan with a proposal of a specific set of marketing communicational tools. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32652
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
mikeš_2013_bp.pdf 5.122Mb PDF View/Open
mikeš_2013_vp.pdf 576.8Kb PDF View/Open
mikeš_2013_op.pdf 554.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account