Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pančošková, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Mikeš, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:23:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:23:52Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23577
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s.r.o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část řeší analýzu stávajících využívaných nástrojů marketingové komunikace a její následné hodnocení efektivnosti. Závěr práce obsahuje, na základě analýzy a zjištěných skutečností, návrhy a doporučení nových a vhodných nástrojů propagace, které by bylo možné aplikovat pro účely firmy. Součástí závěru je také realizace redukovaného komunikačního plánu s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
5371125 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
word of mouth
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
holistický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
word of mouth
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
holistic marketing
|
en |
dc.title |
Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
New trends in marketing communication and their application in the company AGD PRINT Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication tools used in the company AGD PRINT Ltd. and subsequent proposal of new and advanced tools that increase the effectiveness of communication with customer in the B2B and B2C environments. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on the study of literary sources in the area of marketing communications and its new trends. The practical part deals with the analysis of current used marketing communication tools and its subsequent evaluation of effectiveness. The conclusion contains , based on the analysis and findings, suggestions and recommendations for new and appropriate promotional tools that could be applied for the certain purposes of the company. A part of conclusion is also the implementation of the reduced communication plan with a proposal of a specific set of marketing communicational tools. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32652
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account