Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o. |
Autor: |
Mikeš, Petr
|
Vedoucí: |
Pančošková, Irena
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s.r.o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část řeší analýzu stávajících využívaných nástrojů marketingové komunikace a její následné hodnocení efektivnosti. Závěr práce obsahuje, na základě analýzy a zjištěných skutečností, návrhy a doporučení nových a vhodných nástrojů propagace, které by bylo možné aplikovat pro účely firmy. Součástí závěru je také realizace redukovaného komunikačního plánu s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23577
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32652
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet