dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kerbrová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:17:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23570
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového plánování Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy dané problematiky jako je marketingové plánování, marketing lázeňství, analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketingu služeb a řízení rizik. Praktická část se zabývá již samotnou analýzou sirnatých lázní v Ostrožské Nové Vsi. Nejprve je popsán systém lázeňství, a následně, za pomocí uvedených analýz, definováno postavení lázní. Z uvedených analýz jsou následně navrženy strategické cíle formou návrhů projektů. |
cs |
dc.format |
115 |
cs |
dc.format.extent |
3346921 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves
|
cs |
dc.subject |
s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
spa industry
|
en |
dc.subject |
Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves
|
en |
dc.subject |
s.r.o.
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
A Marketing Planning Project of the Sulfur Spa in Ostrozska Nova Ves, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slaný, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Master's thesis is to discuss the marketing planning project of Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with basic terminology of the marketing planning, spa marketing, PEST analysis, Porter?s Five Forces model and SWOT analysis. The theoretical part is to explain the concept of marketing services and risk management. The practical part presents the analysis of the company Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Firstly, the system of spa is described, followed by the definition of spa status supported by mentioned analyses. Based on these analyses, projects have been suggested with respect to strategic system goals. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29753
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|