Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kerbrová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:17:20Z
dc.date.available 2013-10-10T17:17:20Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23570
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového plánování Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy dané problematiky jako je marketingové plánování, marketing lázeňství, analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketingu služeb a řízení rizik. Praktická část se zabývá již samotnou analýzou sirnatých lázní v Ostrožské Nové Vsi. Nejprve je popsán systém lázeňství, a následně, za pomocí uvedených analýz, definováno postavení lázní. Z uvedených analýz jsou následně navrženy strategické cíle formou návrhů projektů. cs
dc.format 115 cs
dc.format.extent 3346921 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves cs
dc.subject s.r.o. cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject spa industry en
dc.subject Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves en
dc.subject s.r.o. en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. cs
dc.title.alternative A Marketing Planning Project of the Sulfur Spa in Ostrozska Nova Ves, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slaný, Jaroslav
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this Master's thesis is to discuss the marketing planning project of Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with basic terminology of the marketing planning, spa marketing, PEST analysis, Porter?s Five Forces model and SWOT analysis. The theoretical part is to explain the concept of marketing services and risk management. The practical part presents the analysis of the company Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Firstly, the system of spa is described, followed by the definition of spa status supported by mentioned analyses. Based on these analyses, projects have been suggested with respect to strategic system goals. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29753
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kerbrová_2013_dp.pdf 3.191Mb PDF View/Open
kerbrová_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
kerbrová_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account