Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. |
Author: |
Kerbrová, Barbora
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového plánování Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy dané problematiky jako je marketingové plánování, marketing lázeňství, analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketingu služeb a řízení rizik. Praktická část se zabývá již samotnou analýzou sirnatých lázní v Ostrožské Nové Vsi. Nejprve je popsán systém lázeňství, a následně, za pomocí uvedených analýz, definováno postavení lázní. Z uvedených analýz jsou následně navrženy strategické cíle formou návrhů projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23570
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
B
29753
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account