dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Brokl, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:15:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:15:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23568
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou direct marketingu v oblasti výstavnictví a využíváním one-to-one komunikace v B2B prostředí. V teoretické části se autor zaměřuje na komunikační strategii, hodnotový management a integrovaný one-to-one marketing. V praktické části jsou pak analyzovány jednotlivé formy komunikace mezi zástupci společnosti Ostravské výstavy, a.s. a potenciálními klienty, jejichž cílem je získávání vystavovatelů na konkrétní akci. Dále je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zkoumající názory zákazníků na one-to-one komunikaci. Projektová část je zaměřena na konkrétní návrhy pro zvýšení efektivity direct marketingové kampaní realizovaných manažery jednotlivých výstav. Závěrem je uvedeno několik doporučení, která by mohla zvýšit atraktivitu ostravského výstaviště pro vystavovatele i návštěvníky a zajistit tak jejich lepší vzájemnou komunikaci. |
cs |
dc.format |
87 s. (130 000) |
cs |
dc.format.extent |
2074869 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
one-to-one komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
integrovaný one-to-one marketing
|
cs |
dc.subject |
hodnotový management
|
cs |
dc.subject |
direct mailing
|
cs |
dc.subject |
osobní e-mail
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
výstavnictví
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
one-to-one communication
|
en |
dc.subject |
strategy of communication
|
en |
dc.subject |
integrated one-to-one marketing
|
en |
dc.subject |
value management
|
en |
dc.subject |
direct mailing
|
en |
dc.subject |
personal e-mail
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
exhibition management
|
en |
dc.title |
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Direct Marketing as a Tool of One-to-One Communicaton |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with direct marketing in the field of exhibitions and the use of one-to-one communication in the B2B environment. In the theoretical part, the author focuses on the communication strategy, value management, and integrated one-to-one marketing. The practical part focuses on the individual forms of communication between the representatives of exhibitions Ostrava, Inc. and their potential clients, aimed at obtaining specific exhibitors for the event. There is also an evaluation survey examining customer feedback to the one-to-one communication. Project part focuses on specific proposals to enhance the effectiveness of direct marketing campaigns performed by managers of individual exhibitions. Paper concludes with several recommendations that could increase the attractiveness of Ostrava exhibition center for both exhibitors and visitors and ensure their improved communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32484
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|