Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace |
Autor: |
Brokl, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou direct marketingu v oblasti výstavnictví a využíváním one-to-one komunikace v B2B prostředí. V teoretické části se autor zaměřuje na komunikační strategii, hodnotový management a integrovaný one-to-one marketing. V praktické části jsou pak analyzovány jednotlivé formy komunikace mezi zástupci společnosti Ostravské výstavy, a.s. a potenciálními klienty, jejichž cílem je získávání vystavovatelů na konkrétní akci. Dále je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zkoumající názory zákazníků na one-to-one komunikaci. Projektová část je zaměřena na konkrétní návrhy pro zvýšení efektivity direct marketingové kampaní realizovaných manažery jednotlivých výstav. Závěrem je uvedeno několik doporučení, která by mohla zvýšit atraktivitu ostravského výstaviště pro vystavovatele i návštěvníky a zajistit tak jejich lepší vzájemnou komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23568
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32484
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet