Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Kyrschová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:13:40Z
dc.date.available 2013-10-10T17:13:40Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23565
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou. Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska funkčnosti, SEO op-timalizace, návštěvnosti nebo spotřebitelského chování. Na základě výsledků těchto analýz je navrhnut konečný projekt. Ten v sobě zahrnuje nejen návrhy a opatření, jenž by měla být přijata, ale i efekt, jaký tato opatření skutečně měla. cs
dc.format 96 s. (19 465 znaků) cs
dc.format.extent 3236137 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject E-business cs
dc.subject E-commerce cs
dc.subject SEO cs
dc.subject E-shop cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject E-business en
dc.subject E-commerce en
dc.subject SEO en
dc.subject E-shop en
dc.subject Google Analytics en
dc.title Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz cs
dc.title.alternative Online Marketing Communication Project of E-shop Dumplavek.cz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose a project of marketing communications on the Internet for e-shop Dumplavek.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is an introduction to the problems of e-commerce, Internet marketing as a tool for promotion and of course promoting e-shop on the internet itself. The practical part is devoted to the analysis of e-shop, both in terms of functionality, opti-mization of SEO-optimalization, visitors or consumer behavior. Based on the results of these analyzes, the final project is suggested. This includes not only proposals and measures which should be taken, but also the effect of what these measures really have. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29607
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kyrschová_2013_dp.pdf 3.086Mb PDF View/Open
kyrschová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
kyrschová_2013_op.doc 265.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account