Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz |
Autor: |
Kyrschová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou. Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska funkčnosti, SEO op-timalizace, návštěvnosti nebo spotřebitelského chování. Na základě výsledků těchto analýz je navrhnut konečný projekt. Ten v sobě zahrnuje nejen návrhy a opatření, jenž by měla být přijata, ale i efekt, jaký tato opatření skutečně měla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23565
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet