Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz
Autor: Kyrschová, Barbora
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou. Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska funkčnosti, SEO op-timalizace, návštěvnosti nebo spotřebitelského chování. Na základě výsledků těchto analýz je navrhnut konečný projekt. Ten v sobě zahrnuje nejen návrhy a opatření, jenž by měla být přijata, ale i efekt, jaký tato opatření skutečně měla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23565
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29607


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kyrschová_2013_dp.pdf 3.086Mb PDF Zobrazit/otevřít
kyrschová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kyrschová_2013_op.doc 265.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet