Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pištěcká, Jitka
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:11:29Z
dc.date.available 2013-10-10T17:11:29Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23562
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo zjistit míru spokojenosti zákazníků společnosti LAC, s.r.o. a na základě analýzy dosavadního způsobu zjišťování, primárního šetření a jeho vyhodnocení navrhnout metodiku měření spokojenosti zákazníků ve firmě. Práce ve své teoretické části shrnuje poznatky týkající se spokojenosti zákazníků na B2B trzích a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části byla představena společnost LAC a její dosavadní způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a popsána navržená metoda a realizace šetření u zákazníků. Zjištěné poznatky byly vyhodnoceny a na základě jejich analýzy navržena nová metodika průzkumu spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 76 s.(94 807 znaků) cs
dc.format.extent 1643380 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject B2B en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o. cs
dc.title.alternative Customer Satisfaction Survey for the LAC, s.r.o. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The objective of this bachelor's thesis was to determine the degree of customer?s satis-faction of company LAC and based on the analysis of the current way of the survey, the primary survey and its evaluation to suggest a methodology for measuring customer satis-faction in the company. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes the findings related to the customer satisfaction in the B2B markets and the knowledge of the marketing research. The second part of this work is at devoted to the company LAC. It describes its current way of measuring the customer satisfaction and proposes a new method and implementati-on of the customer survey which is based on the evaluation of the analysis of the findings. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32386
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-23


Files in this item

Files Size Format View
pištěcká_2013_bp.pdf 1.567Mb PDF View/Open
pištěcká_2013_vp.pdf 52.91Kb PDF View/Open
pištěcká_2013_op.pdf 54.95Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account