Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pištěcká, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:11:29Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23562
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit míru spokojenosti zákazníků společnosti LAC, s.r.o. a na základě analýzy dosavadního způsobu zjišťování, primárního šetření a jeho vyhodnocení navrhnout metodiku měření spokojenosti zákazníků ve firmě. Práce ve své teoretické části shrnuje poznatky týkající se spokojenosti zákazníků na B2B trzích a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části byla představena společnost LAC a její dosavadní způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a popsána navržená metoda a realizace šetření u zákazníků. Zjištěné poznatky byly vyhodnoceny a na základě jejich analýzy navržena nová metodika průzkumu spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
76 s.(94 807 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1643380 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Survey for the LAC, s.r.o. Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelor's thesis was to determine the degree of customer?s satis-faction of company LAC and based on the analysis of the current way of the survey, the primary survey and its evaluation to suggest a methodology for measuring customer satis-faction in the company. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes the findings related to the customer satisfaction in the B2B markets and the knowledge of the marketing research. The second part of this work is at devoted to the company LAC. It describes its current way of measuring the customer satisfaction and proposes a new method and implementati-on of the customer survey which is based on the evaluation of the analysis of the findings. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32386
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account