Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.
Autor: Pištěcká, Jitka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit míru spokojenosti zákazníků společnosti LAC, s.r.o. a na základě analýzy dosavadního způsobu zjišťování, primárního šetření a jeho vyhodnocení navrhnout metodiku měření spokojenosti zákazníků ve firmě. Práce ve své teoretické části shrnuje poznatky týkající se spokojenosti zákazníků na B2B trzích a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části byla představena společnost LAC a její dosavadní způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a popsána navržená metoda a realizace šetření u zákazníků. Zjištěné poznatky byly vyhodnoceny a na základě jejich analýzy navržena nová metodika průzkumu spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23562
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32386


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pištěcká_2013_bp.pdf 1.567Mb PDF Zobrazit/otevřít
pištěcká_2013_vp.pdf 52.91Kb PDF Zobrazit/otevřít
pištěcká_2013_op.pdf 54.95Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet