Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Průzkum spokojenosti zákazníků firmy LAC, s.r.o. |
Autor: |
Pištěcká, Jitka
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit míru spokojenosti zákazníků společnosti LAC, s.r.o. a na základě analýzy dosavadního způsobu zjišťování, primárního šetření a jeho vyhodnocení navrhnout metodiku měření spokojenosti zákazníků ve firmě. Práce ve své teoretické části shrnuje poznatky týkající se spokojenosti zákazníků na B2B trzích a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části byla představena společnost LAC a její dosavadní způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a popsána navržená metoda a realizace šetření u zákazníků. Zjištěné poznatky byly vyhodnoceny a na základě jejich analýzy navržena nová metodika průzkumu spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23562
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32386
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet